My life... - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Marlieke Dietz - WaarBenJij.nu My life... - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Marlieke Dietz - WaarBenJij.nu

My life...

Door: Marlieke Dietz

Blijf op de hoogte en volg Marlieke

23 April 2012 | Zwitserland, Genève

...op dit moment?

Vrijdag hebben we terrortentamen, de foto zegt genoeg :P.

Een fatsoenlijke update krijgen jullie wel als ik weer in Nederland ben :) De terugreis staat ondertussen vast: 30 april komen we ergens in de loop van de dag in Tilburg aan. Ja, op koninginnedag... voor een optimale cultuurshock :P. Hoop jullie allemaal snel weer te zien!

Liefs van een gestresste studiebol :P.

• 23 April 2012 - 16:14

Lisa:

Haha, arme ziel.. Hou vol Marlieke, nog een paar dagen. Succes! Xx

• 23 April 2012 - 16:16

Danique:

Heeeeeeeel veel succes Marsje! Je kunt het! xxx

p.s. de foto zegt eigenlijk dat je niet studeert voor het terrortentamen, maar voornamelijk ligt te slapen op je boeken. Ik denk dat je bed dan beter ligt :p

• 23 April 2012 - 16:25

Thom:

Succes met je tentamen dan!
    Als je niet te veel in slaap valt komt het vast goed :)

• 23 April 2012 - 16:48

Wouter:

Succes, zusje!

• 23 April 2012 - 18:24

Meia:

Lieve Marlieke,
    Succes met je tentamen en bedankt voor de kei leuke verslagen en foto's. Goede reis en tot ziens in Holland. Wij zijn nu in Spanje/Portugal tot eind mei.

• 23 April 2012 - 19:45

Kees:

Leuk om je ervaringen en avonturen in Geneve te hebben kunnen lezen. Naast het vele leren ook nog intensief heel wat levenservaring opgedaan. Chapeau! Succes met de laatste eindjes en probeer ook maar weer te genieten van zo'n typsich Hollandse feestdag bij thuiskomst. Hartelijke groeten van de Blomaardjes

• 23 April 2012 - 21:23

Dicky:

Lol, mijn opa leerde zo vroeger ook altijd. Anders moet je proberen als je gaat slapen je studieboek onder je kussen te leggen. Blijkt ook te werken ;-)

tot gauw!